Har du forsøkt å skrive inn din e-postadresse eller mobilnummer og passord med korrekt stavelse, og kommer fortsatt ikke inn? Eller husker du ikke passordet ditt?

Gå inn på Min side, og klikk på “Glemt passord”.

Min side logg inn

Skriv inn e-postadresse eller telefonnummer og klikk «Fortsett».

Min side glemt passord

Velg og kryss av for om du vil ha sikkerhetskoden sendt til e-postadr din eller pr sms.

Min side engangskode

Sikkerhetskode mottatt på SMS eller e-post skriver du inn i det første feltet. I neste felt skriver du inn et passord du selv velger, som du gjentar i neste felt. Klikk deretter «Endre passord», og passordet ditt er endret. Du blir logget direkte inn på din profil.

Min side endre passord

Feilmelding ved innlogging

Hvis du får en feilmelding når du forsøker å logge inn med ditt brukernavn (enten mobilnr eller e-postadresse), sjekk i ID-registeret hvilke kontaktopplysninger du er oppført med.

Gå til ID-registeret her eller søk fra forsiden av dyreid.no.

ID-registeret

Hvis det registrerte mobilnr er feil, så send oss en melding via vårt kontaktskjema. Husk å skrive inn chip nr på dyret ditt og det nye mobilnr, og skriv i meldingen at det gjelder bytte av mobilnr. Du får en bekreftelse når vi har gjort dette for deg, og du kan logge inn med korrekt mobilnr som brukernavn.

Feilmelding på e-postadresse?


Løste dette problemet ditt? Hvis ikke, gå til kontaktskjemaet.

Har du spørsmål?

  • Vi er medlem av Europetnet - det betyr at kjæledyr registrert hos DyreID også er søkbart i hele Europa.